OK
برندينگ در صنعت پخش: چرا و چگونه؟
امروزه نقش ارزش افزاي صنعت پخش در ارتقا کيفيت نگهداري، ايجاد زنجيره هاي سرد، محدودسازي سود، جلوگيري از افزايش قيمت و شفافيت مالياتي براي مصرف کننده ايراني پنهان است. هرگاه شرکت هاي پخش ايراني کمي بيشتر بر فعاليت هاي بازاريابي مانند مانند ليبلينگ محصول، باز بسته بندي، تبليغات و ساير فعاليت هايي ايجاد کننده تصوير از برند تمرکز داشتند، اين تصوير ترکيبي جدايي ناپذير از دو عامل "کيفيت" و " قيمت " ايجاد مي کرد ؛ زماني که برند شرکت پخش ارزشي را ايجاد نمي کند، خرده فروشان قيمت آن را بالا پنداشته و کالاي خود را از هر توزيع کننده غيرقانوني و خرد تهيه مي کنند. برند در صنعت پخش ايران، برند توليدکننده است نه برند شرکت پخش! در اين رابطه هيچ گونه فشاري بر خرده فروش نيست. مقاله حاضر با هدف حساس سازي مديران شرکت هاي پخش به بررسي رابطه برند بر تعامل با خرده فروش در صنعت پخش مي پردازد.

واژه‌هاي کليدي: شرکت پخش، خرده فروش، برند، مصرف کننده



1396/07/25
Bookmark and Share نظر شماره مقاله :1082 تعداد بازديد :371